[aenda] Re: ruta

  • From: Rita lula <rita_lula@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 May 2010 14:05:47 +0100

hey por favor chamademe, pk tou sen internet fai dias... vi onten pola oite o
mail, e claro, mentras tanto ese dia, eh decir, maña, non sei eu se podo poñer
coche....chamademe para ver da hora e eso, pq non puden descargar o programa.

sigue facedo falta q poña coche? pk ese dia tou a tope pero a tope, q ata teño
q gravar un corto metraxe, q non depende de min.

olalla, avisoume xose (radio clavi - vagalume) q vos queria preguntar sobre a
protesta q hubo contra a caza do zorro fai uns meses.... a cal non foi ninguen
de aenda.... se keres contoche un poco o que paso q estou ben informada.
vasicamente preguntara a postura de aenda en relacion o tema.... eh decir,
encontra a favor da caza e porque.... lembradevos de referir o facil q eh que
un brutiño calquera pase u psicotecnico para ter un arma... e fundamental tmb
referir o dos cans de caza, abandonados, non registrados, disparados blablabla.
de tdas maneiras, non che asustes, que vos di as preguntas antes da entrevista,
non serah de improviso total.

*****

Date: Tue, 25 May 2010 14:11:06 +0200
Subject: [aenda] Re: ruta
From: sonaqson@xxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx

2010/5/25 Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>

buf

non se apuntou ninguen e a pouca xente interesada ten practicas

non  sei que facer porque me estou desanimando, podo pasala pa outro dia pero
pa cando?

Los cochazos de los famosos  Patrick Dempsey, Tom Cruise o Michael Douglas
presumen de automóvil

Ola!
Da asociación vai algunha xente, non? E creo que o rapaz que veu dar a charla
onte (Pepe) tamén... pois iso... con esa xente, e se algún se apunta de última
hora agora tamén... Non sei, anque sexa só para nós pois ata está bonito...
Para seguinte (A II Ruta de Sendeirismo) máis e millor!

Vos que pensades?
Olalla
Hotmail: Free, trusted and rich email service.