[aenda] Re: ruta

  • From: Olalla Monteagudo <sonaqson@xxxxxxxxx>
  • To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 May 2010 14:11:06 +0200

2010/5/25 Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>

>  buf
> non se apuntou ninguen e a pouca xente interesada ten practicas
> non  sei que facer porque me estou desanimando, podo pasala pa outro dia
> pero pa cando?
>
> ------------------------------
> Los cochazos de los famosos Patrick Dempsey, Tom Cruise o Michael Douglas
> presumen de automóvil
> <http://motor.es.msn.com/coches/galeria.aspx?cp-documentid=152634169>

Ola!

Da asociación vai algunha xente, non? E creo que o rapaz que veu dar a
charla onte (Pepe) tamén... pois iso... con esa xente, e se algún se apunta
de última hora agora tamén... Non sei, anque sexa só para nós pois ata está
bonito... Para seguinte (A II Ruta de Sendeirismo) máis e millor!

Vos que pensades?

Olalla