[aenda] fotocopias dni

  • From: Lucía Hermida Feijoo <kuliak@xxxxxxxxxxx>
  • To: aenda asociacion <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Nov 2010 15:56:50 +0000

ola! fai falta que os da xunta directiva levedes unha fotocopia do dni á
seguinte reunión porque se precisa para renovar os estatutos.  É importante
intentar estar para a seguinte reunión para que quede feito. un biquiño xente!

From: aska1985@xxxxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [aenda] RE: [aenda] reunión
Date: Fri, 5 Nov 2010 00:49:08 +0100

holaaa!!!

siento andar desaparecida pero eske me toca currar un par de semanas a lo loco
y entre eso txapar algo y pasear a mi oso no me da la vida pa mas, informarme
por aki por fa de como kedo la votacion y todo eso, para saber q facer, y si
hace falta q me cambie de grupo sin mucha responsabilidad por fa, me cambio ok?
muxus para todas!!!!!!!!!!

Date: Wed, 3 Nov 2010 09:41:18 +0100
Subject: [aenda] reunión
From: sonaqson@xxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx

ola xente!! Mándovos o calendario deste ano, que tamén lle mandei a nacho e
tará na pax web!! Hoxe, reunión ás 20:00 de xerentes (os diretivos e os
coordinadores, ao resto que vos dean).