[aenda] Re: cartel

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Nov 2011 08:33:07 +0000

xa e tarde pero tamen me gusta o cartel. unha cousa, parecevos ben que en vez
de quedar oxe coa xente voluntaria pa facer os carteis (porque o final onte non
lles enviei o correo e oxe vai ser moi xusto que se enteren) quedar maña ou
pasado as19? sobre todo por ti raquel que eres a que oxe ibas estar fixo e te
cambio os planes... e que asi, a parte de dar tempo pa que se enteren todos,
tamen nos da tempo a nos de mirar unhas frases pa escribir porque habera xente
q non saiba o q poñer... que vos parece? eu podo os dous dias.
Date: Tue, 22 Nov 2011 01:07:36 +0100
Subject: [aenda] Re: cartel
From: sonaqson@xxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx

todo colgado no blog xente, botádelle unha ollada por se algo está mal. Colguei
os carteis e puxen a info da páxina de dignidad animal e a do evento no facebook

El 21 de noviembre de 2011 23:53, ana pascual soares <donanub@xxxxxxxxxxx>
escribió:

a mi también me gusta, mañana miro el correo si no ha contestado nadie diciendo
que no, lo imprimo. lo que pasa es que como no me contestaste a tiempo no cogi
los folios de AENDA, asi que o los hago a las 5 y os los doy el miercoles. o
los hago en papel de servicopy.

yo creo que asi esta bien, porque maltrato engloba mucho pero toros no tanto.
EMMA los nombres son sabela y angela respectivamente.