[aenda] campaña pienso

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Jan 2011 23:26:43 +0000

oolaaa!!
o final faise a campaña en intercentros? eu acabo de facer os carteis, no caso
de q non sexa ali so ai q cambiar o sitio.maña levoo a clase e se alguen quere
fotocopias xa as facemos ali. bueno o cartel e cutre xk non se me ocorreu
ningun debuxo q poñer e tou algo vaga a verdade...

recordade o das memorias q canto antes mas dedes mais tempo ai para axeitalas

cambio algo do cartel?