[aenda] cambio xunta directiva, carta

  • From: Olalla Monteagudo <sonaqson@xxxxxxxxx>
  • To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 4 Jun 2013 20:25:12 +0200

Boas xente!

Chamáronme hoxe de Presidencia (supoño que da Xunta) polo tema do cambio da
xunta directiva. O raio, é que seica mandaron unha carta á facultade
(dirixida a min, directamente) co que a carta lles foi de volta. O cal é
perfectamente comprensible. Preguntáronme se se quería ir buscala en man ou
que... eu díxenlles que para que chegase cría que tiña que ir dirixida a
AENDA, pero inda así, díxenlle que mellor que chamase a algún número da
xunta directiva actual, porque eu non tiña nin zorra.  Creo que dixo que ía
chamar a Sonia. Asique así estamos! Bueno, espero que vos vaia ben con todo
isto. Por certo, vin o horto e estaba xenial!!!!

Moita sorte con todo, e ide pola sombra!

Olalla Monteagudo

PD: que raro volver escribir a esta dirección, jeje...