[aenda] RE: [aenda] reunión

  • From: aska ros <aska1985@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Nov 2010 00:49:08 +0100

holaaa!!!
siento andar desaparecida pero eske me toca currar un par de semanas a lo loco
y entre eso txapar algo y pasear a mi oso no me da la vida pa mas, informarme
por aki por fa de como kedo la votacion y todo eso, para saber q facer, y si
hace falta q me cambie de grupo sin mucha responsabilidad por fa, me cambio ok?
muxus para todas!!!!!!!!!!
Date: Wed, 3 Nov 2010 09:41:18 +0100
Subject: [aenda] reunión
From: sonaqson@xxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx

ola xente!! Mándovos o calendario deste ano, que tamén lle mandei a nacho e
tará na pax web!! Hoxe, reunión ás 20:00 de xerentes (os diretivos e os
coordinadores, ao resto que vos dean).