[aenda] RE: [aenda] campaña pienso

  • From: Rita lula <rita_lula@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 18 Jan 2011 20:08:31 +0000

hallo!

xa pedin a autorizacion o vicerrector, supostamente tardan moi pouquiño en
contestar.... un dia ou 2. solicitei fecha para martes, mercores e xoves da
semana q vem ( dias 25-27 xaneiro), horario o q habiamos dito, de 12-14h e de
16-20h.  en principio deran a entender que se poderá facer.
cando saiba algo comunico ^^

From: emmanerea89@xxxxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [aenda] campaña pienso
Date: Mon, 17 Jan 2011 23:26:43 +0000

oolaaa!!
o final faise a campaña en intercentros? eu acabo de facer os carteis, no caso
de q non sexa ali so ai q cambiar o sitio.maña levoo a clase e se alguen quere
fotocopias xa as facemos ali. bueno o cartel e cutre xk non se me ocorreu
ningun debuxo q poñer e tou algo vaga a verdade...

recordade o das memorias q canto antes mas dedes mais tempo ai para axeitalas

cambio algo do cartel?