[aenda] RE: [aenda] Re: [aenda] campaña pienso

  • From: aska ros <aska1985@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 19 Jan 2011 00:12:03 +0100

hola chicas!! se q ando ausente pero eske entre currar y txpar no me da la
vida, por cierto siento insistir pero me llego la carta del concello, hay q
renovarlo ya creo q es hasta finales de enero, si no nos dan de baja y perdemos
opcion para pedir subenciones.. muxuuuuu

Date: Tue, 18 Jan 2011 21:02:26 +0100
Subject: [aenda] Re: [aenda] campaña pienso
From: sonaqson@xxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx

ola!!! o do pienso queda pra semana que ven porque hai que pedir permiso para a
vicerreitoría, e estamos á súa mercede. Sabe máis Rita. Veña!!

El 18 de enero de 2011 00:26, Emma Nerea González Pérez
<emmanerea89@xxxxxxxxxxx> escribió:

oolaaa!!

o final faise a campaña en intercentros? eu acabo de facer os carteis, no caso
de q non sexa ali so ai q cambiar o sitio.maña levoo a clase e se alguen quere
fotocopias xa as facemos ali. bueno o cartel e cutre xk non se me ocorreu
ningun debuxo q poñer e tou algo vaga a verdade...

recordade o das memorias q canto antes mas dedes mais tempo ai para axeitalas

cambio algo do cartel?