[aenda] RE: [aenda] RE: [aenda] Re: [aenda] FW: PÁJAROS VIVOS EN ESCAPARATE

  • From: maria ortega montoliu <mawasua@xxxxxxxxxxx>
  • To: mail list <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Mar 2010 10:53:11 +0100

Tiene razon rita, pa q hay q recoger información,???, los pajaros tan todo el
puto dia con luz, no es motivo suficiente pa subir a decirle 4 cosas a ese
bárbaro???para mi me llega de sobra, no hace falta q sea en nombre de AENDA,
hace falta q sea contra la brutalidad del hombre, animaros, ACCION

From: rita_lula@xxxxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [aenda] RE: [aenda] Re: [aenda] FW: PÁJAROS VIVOS EN ESCAPARATE
Date: Mon, 22 Mar 2010 01:52:05 +0000

reunir informacion neste caso non fai grande falta... varios colegas meus xa o
viran con os seus ollos. eh unha tienda de ropa o lado da nova libreria
balmes... eh de un diseñador lucense que vai de guay y super lujo.

vai falta ir ali tocar os collons.

se non vos animades, para mim neste caso a informacion q teño e terei cando me
atope frente ah tenda chegame para xustificar a miña actuacion a nivel persoal,
polo menos.

non quero esperar moito para actuar.... maña imposible pero martes quero
pasarme por ali e empezo por preguntar e dsps digo o que penso. ademais eh algo
perfectamente denunciable.

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection. Sign up now.

¿Quieres saber qué PC eres? ¡Descúbrelo aquí!
http://www.quepceres.com/