[aenda] Re: [aenda] RE: [aenda] Re: [aenda] FEIRA ASOCIACIÓNS

  • From: Olalla Monteagudo <sonaqson@xxxxxxxxx>
  • To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 20 Apr 2011 00:02:10 +0200

Ok, mandado! Por certo, non sei se alguén anda por Lugo (perdón por tardar
tanto en mirar o correo!!), xa que chegou isto ao noso correo, a ver se isto
chega a tempo: Ola,

as asociacións que querades recibo dos 11,20 euros, por favor pasade a
recollelos pola cova antes do xoves de semana santa, co seguinte horario:
venres: 9:30 a 14:00h
luns: 9:30 a 14:00h e de 17:00 a 20:30h
martes: 9:30 a 14:00h e de 18:00 a 20:00h
mércores: 9:30 a 13:00h e de 17:30 a 20:30h

graciñas

A Cova da Terra