[aenda] RE: [aenda] O adxunto do día da terra

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Mar 2010 20:42:28 +0000

a min pareceme moi interesante a tematica das xornadas, asi q por min q aenda
participe. a unica pega e q eu non sei ata q punto me podo meter coa
organizacion xk non teño tempo (e tes razon raquel q sempre ai tempo,pero
realmente estou asfixiada,non sei xk,pero sempre ando con cousas pendentes)

Date: Thu, 25 Mar 2010 15:01:19 +0100
Subject: [aenda] O adxunto do día da terra
From: raquelnb89@xxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx

ai volo mando que antes esqueceuseme.

¿Quieres saber qué PC eres? ¡Descúbrelo aquí!
http://www.quepceres.com/