[aenda] RE: [aenda] Concentracióan anti-tauromaquia

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Nov 2011 14:02:22 +0000

rita puxo no evento do facebook as 12 pero digolle que cambie a hora se non lle
importa.
Os da plataforma xa me contestaron agradecendo o noso interese pero que xa non
nos podian incluir porq nn lles daba tempo de pedir o permiso e respondinlle
dicindo que xa o pediramos nos e que enton a faciamos non noso nome ou  se lles
parece ben como apoio o resto de concentracions.
Ben pois vou mandar o correo os interesados pa facer maña os carteis pois, a
parte de ana alguen mais non pode quedar maña pa facer os carteis? eu as 20 non
estou enton alguen tenq quedar, ti podias raquel non?

From: aniano.h.m@xxxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [aenda] Concentracióan anti-tauromaquia
Date: Mon, 21 Nov 2011 13:19:36 +0100

AENDAMANIACOS ya esta solicitada la concentración para el dia 27 a las 12:30

                       Un saludo

P Antes de imprimir este mensaje, asegúrese de que es necesario. El medio
ambiente está en nuestras manos.