[aenda] RE: [aenda] Acta Reunión Xeral 09/03/10

  • From: Rita lula <rita_lula@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Mar 2010 02:12:42 +0000

hola, boas!

vale, pois aqui vos falo bastante mais relaxada pq o do vagalume parece ir
adiante e as 2 semanas de torbillon estan a puntito puntitooo de rematar! =D

con esto tmb aproveito que en principio, ainda por ver cando, serah posible
facer a tal festa con birra, charlas si tal, comida e panfletos ali (vagalume)

unha preguntiña.... a que hora seran as xuntanzas de abril ?? a de dia 5
(xerentes) en principio non teño fallo ningun, a de dia 20 (xeral)... aviso q
teño practicas de nutri de 15 a 20h (seran super divertidas y dulces =PPP )
...pero nada, eh soh para saber, se hai algo importante q comentar e non podo
ir xa usarei o e-mail

ata logoo ***
Rita

Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft.