[aenda] Re: Cartel reunion Palomino

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Jan 2012 22:15:27 +0000

perdón por tardar en contestar!!! a reunión propuxémoslla nós a palomino e el
aceptou facela, o centro de experimentación está en preproxecto, en espera que
se acepte se non me confindo!! non blog simplemente pon a información do
cartel, especificando que e na facultade de veterinaria

Date: Sun, 15 Jan 2012 20:02:14 +0100
Subject: [aenda] Re: Cartel reunion Palomino
From: sonaqson@xxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx

Ola rapaces!Unhas cantas preguntas, por se me podedes botar unha man: Quen
organiza a reunión? Vós? Palomino? É sobre o centro de experimentación...
pero... non era que á final non deran permiso? Cómo o podo plantexar no blog?
Presionastes vós para que se fixera? Contádeme un pouco, plis, e lamento dar o
coñazo.