[accessible-android-nl] Re: [accessible-android-nl] Re: [accessible-android-nl] toch dit adres dan hé

  • From: Kees Reijman <kees.leest.fora@xxxxxxxxxx>
  • To: "P. Otter" <accessible-android-nl@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Dec 2014 17:04:20 +0100

Hallo Paul.,

Als ik me van dit soort meldingen iets zou aantrekken zou ik dagelijks bezig
zijn me van lijsten uit en in te schrijven.

--
Met vriendelijke groet,
Kees Reijman.

maandag 1 december 2014, 13:17:45, schreef u:

hij doet het ook wel, af en toe, maar je kunt er niet echt op rekenen hij is
niet betrouwbaar.
daar gaat het om.
ook ik heb me uit geschreven en weer opnieuw ingeschreven maar er gaan nog
steeds dingen fout.
vaak krijg ik een melding dat een bericht van mij niet kon worden afgeleverd
terwijl later blijkt dat het toch is afgeleverd.
dat soort malligheid.
ik weet ook niet wat het is.
mvg
paul o