[accessible-android-nl] Elders gelezen.

  • From: Kees Reijman <kees.leest.fora@xxxxxxxxxx>
  • To: accessible-android-nl <accessible-android-nl@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Apr 2015 12:43:28 +0200

Beste,

Ik las op een ander forum onderstaande vraag. Weet iemand de oplossing?

Vraag:
Hoi iedereen, ik heb tijdelijk even een Samsung telefoon met Android er op.
maar, ik heb de spraak aan staan, en kan wel uit bellen, maar, als ik word
gebeld krijg ik het volgende probleem, moet dan eerst de keuze maken of dat ik
weiger of wil opnemen, dan hoor ik knop opnemen, bij Apple tik je dan op het
scherm en klaar is het. maar bij Android dus mooi niet. het is blijkbaar een
toevallige treffer als je het lukt. zit daar een trucje op? want, ik zal het er
14 dagen mee moeten doen. groetjes

--
Met vriendelijke groet,
Kees Reijman.