[8.10-fest] Re: Tidsplan for Ibex release party

  • From: Martin Pihl <martin@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 05 Sep 2008 17:46:35 +0200

On Fri, 2008-09-05 at 13:16 +0200, Søren Bredlund Caspersen wrote:

> Jeg syntes det ser fornuftigt ud - det kommer på wiki'en snarest og så
> må vi jo rette i det som tiden skrider frem.

> Jeg vil gerne prøve at stå for lidt forberedelse af den slags om
> lørdagen. Forholdene på CBS skulle vist være helt i orden, så det
> burde kunne fixes.

> Nu må vi se hvor mange penge vi får 'samlet ind' men jeg syntes de
> tidligere t-shirts har været vildt fede! (f.eks.
> https://shop.canonical.com/product_info.php?products_id=231&osCsid=2866471571bcc1b67c703e4fc7af66df)
> Mon ikke der også kommer en til Ibex?

Problemet med lige netop T-shirts er at vi skal kende størrelsen på
folk. Det bliver lidt en satsning ;)

> God ide! Om det lige skal være jungle trommer eller afslappet lunge
> musik må vi lige tale om.

Ja, det vigtigste er, at det giver en afslappet og dejlig stemning. Om
det skal være lounge eller noget ved jeg ikke, men det må gerne afspejle
Ubuntu projektet og dets filosofi. Så noget World music kunne måske også
være passende. Men det finder i bare ud af. Det kommer også an på
lokalerne, og dem kender jeg ikke. Det kan i bedre vurdere, når i er
der ;)