[8.10-fest] Re: Oplæg til Ibex release party

  • From: Martin Pihl <martin@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 04 Sep 2008 19:52:19 +0200

On Wed, 2008-09-03 at 22:58 +0200, Søren Bredlund Caspersen wrote:

> [...]
>  * Ubuntu Danmark Community - lidt om det danske community, hvad der
> sker, hvordan man kan bidrage osv.
> * "10 styresystemer på 20 minutter" (De forskellige Ubuntu varianter)
> * Open Office 3.0 (som jo udkommer til efteråret)
> * Virtualisering v/ Søren
>
> Jeg har opdateret wiki-siden tilsvarende og festudvalget vil i de
> kommende dage kontakte oplægsholdere der (forhåbentlig) vil tale om
> disse emner.
>
> Bemærk også at vi udover auditoriet på CBS også har adgang til et
> 'grupperum' med internet, hvor vi kan hjælpe nye brugere med at

Ville det være for meget at spørge efter, hvis vi fandt på nogle temaer
til hjælpesektionen (bagefter). Fx "Få hjælp til CoC underskrift" /
"Bliv medlem af foreningen" og andre mere eller mindre specifikke emner?
Og så finde nogle folk som vil være tovholder på de forskellige emner á
la "Søren vil hjælpe med xxx" og "gå til xxx for at xxx"...?

Det kunne også være hjælp til at komme i gang med at oversætte, hjælp
til at triage bugs, hjælp til at lave marketing/advocacy og lignende.
Der er jo ikke noget, der slår ansigt-til-ansigt hjælp...

"Ved bord 2 kan du ... og ved bord 4 kan du ..." :)