[8.10-fest] Re: [8.10-fest] Re: [8.10-fest] Re: [8.10-fest] Re: Oplæg til Ibex release party

  • From: "Phillip S. Bøgh" <2phillipsmail@xxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 6 Sep 2008 19:04:20 +0200

6. sep. 2008 16.32 skrev Søren Bredlund Caspersen <soeren.b.c@xxxxxxxxx>:

> Som planen ser ud på wiki'en lige nu er det også sådan det kommer til
> at foregå. Vil du gerne have dem så hurtigt efter hinanden at vi skal
> rykke pausen til efter dit oplæg?
Nej jeg vil gerne have friske folk efter pausen.
Hvad mener I om det?

> Se
> https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/Arrangementer/IntrepidReleaseParty#Vagtskema
Helt fint.

> Vi kan evt. holde åbent endnu senere end til kl.  18, da vi har
> grupperummet til kl. 21. Men lad os først se om vi kan få fyldt de
> vagter der er nu.
Joh - mon ikke hvis vi spørger på diverse nyhedsgrupper.

> Vi skal vel også have lavet en lille folder folk kan få med hjem hvor
> der bl.a. står hvor de kan få hjælp når de nu kommer hjem med deres
> nye CD eller ny-installerede maskine.
På To-Do listen har vi nogen folder-interesserede?
Måske vi på wikien skal have _alle_ opgaverne på - og sende ønsker om
hjælp på nyhedsgrupperne.

> Der kunne et link til sslug og
> info om sslugs møder være helt oplagt (sammen med et link til ubuntu
> forumet og lidt info om hjælp på irc.)
Lad endelig et link til de andre danske LUGger, som laver
hjælp-til-selv-hjælp være med også.

--
Venlige hilsner

Phillip Sc. Bøgh