[4M1] Re: [4M1] fešta 21.03.

  • From: vanja valentin <vanja.valentin@xxxxxxxxx>
  • To: "RAZ - SKUPNA ADR `15." <4m1@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Mar 2015 12:18:05 +0100

Dragi svi!

Puno hvala na super večeri i super društvu! Super, super, super od početka
do kraja. I burek "Kod braće" iza 4 u jutro – isto super! :)

Hvala Emilu što je sve sredio, platio za nas, pobrinuo se za sve. Da ti
bude lakše, Emile, znaj da smo te spominjali puno, bio si s nama cijelo
vrijeme. Toliko da smo ti htjeli banuti na vrata. :)

Hvala svima koji su došli, a kad se probude, stići će, vjerujem, i koja
sličica :)

 Jedva čekam jedrenje!

Pozdrav, Vanja