[12e] väiksed seiklused Riia elust

  • From: Martin Rekor <Martin.Rekor@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "'12e@xxxxxxxxxxxxx'" <12e@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 11:56:28 +0300

Tere kõigile.
Oli meil Riias üks sünnipäev, ühel kolmanda aasta poisil, kes just väga suur
peo ja pullimees ei ole. Mõtlesid siis minu korteri kaaslased mis talle
kinkida (ma ise olin eestis) ning ühtäkki tuli Urmol idee et peaks Gunnarile
free pääsme erootilisse massaazi kinkima. Mõeldud tehtud.

Käis tyyp massaazis ära, ise rahul.
Jutustused massaazis käigust on attatchitud mailile. Kõik nimed on ära
muudetud. Urmas on Urmo, Kanzaz iela on Hanzas iela (põhimõttelisest seesama
tänav kus ma riias elan).

Lõbusat lugemist,
Martin.
 <<Etsi seiklused.doc>>

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: application/msword
-- File: Etsi seiklused.doc