[12e] Reka synnipaevapidu Riias

  • From: Martin Rekor <Martin.Rekor@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "'12e@xxxxxxxxxxxxx'" <12e@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Oct 2003 15:01:25 +0300

Tervitus k6ik klassi6ed ja vennad!

Tulemas on mul synnip2ev, nimelt 6ige p2ev mul 23 oktoober. Synnip2ev saab
aga alguse 22 oktoobril, Riias, klubis Nautilus (http://www.nautilus.lv/)

Seda klubi peetakse L2ti parimaks:-)

Synnip2evap2ev (22. okt) on kyll Kolmap2ev, aga inimesed, m6lge kui palju on
neid Kolmap2evi olnud kui maguse une t6ttu on j22nud kooli minemata. Arge
halama hakake ja vabandusi tooma et kool on jne. Synnip2ev tuleb megavinge!
Trust me!

Magada saavad k6ik minu korteris Riias, aadressiga Stabu street 16-34!

Kui kellelgi tekib kysimusi transpordi suhtes (mis buss, millal?) v6i on
m6ned teistlaadi kysimused siis kirjutage ja joonistage mulle aadressile
martin.rekor@xxxxxxxxxxxxxx <mailto:martin.rekor@xxxxxxxxxxxxxx> . Helistada
v6ib kahh, +37253412983

Tere tulemast!

Martin.