[12e] FW: eriti koom vend mu meelest

  • From: Martin Rekor <Martin.Rekor@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "'12e@xxxxxxxxxxxxx'" <12e@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Mar 2003 10:41:03 +0200

-----Original Message-----
From: Martin Rekor
Sent: Monday, March 24, 2003 10:41 AM
To: Est
Subject: eriti koom vend mu meelest

Alles sel nädalal pühendas Kroonika jälle mitu lehekülge selle daami (Anu
Saagimi) võlude kajastamisele, samal ajal kui minu võlud jäeti järjekordselt
tähele panemata! Kirjutatakse, et Anu Saagim näeb oma 40-ne eluaasta kohta
vaimustav välja. Ma ei vaidle vastu, kuid kas mina olen siis koledam? Ma
olen juba 51 ja näen sellest hoolimata välja värskem kui virsik! Siis, palun
väga - Anu Saagimist tehti mitu filmitäit pilte, millel ta poseerib
vahukoorest rinnahoidjas! Aga seda ei soovi lugupeetud õukonnaajakirjanikud
märgata, et mina kannan juba mitu kuud hapukoorest trussikuid! Mina olin
see, kes lõi kollektsiooni nimega "Till hapukoorekastmes"! Rahva hulgas on
see äratanud suurt huvi, inimesed peatavad mind tänaval, uurivad, katsuvad
käega, kiidavad. Aga seltskonnaajakirjandus ei tee märkamagi. Ma pole uhke,
saatsin ise Kroonikale sadakond fotot, kus ma poseerin erinevates asendites
ja erinevates kostüümides, olen vannis, kamina ees kringlina kõveras ning
seisan trepil, jalad harkis, käed üles tõstetud ja suu pärani, nagu hüüaksin
ma hurraa. Ma pole isegi vastust saanud!

Elmar Seljanka.

Reka, naerab.