[yachid_yachad] מבחן האמבטיה

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Yachid_yachad list <yachid_yachad@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Aug 2008 08:13:52 +0300

מבחן האמבטיה במהלך ביקור במוסד פסיכיאטרי, שאל אחד מהמבקרים את המנהל: "תגיד, על
פי אילו קריטריונים אתם קובעים מי צריך להתאשפז פה?" "ובכן" אמר המנהל, "אנחנו
ממלאים אמבטיה במים ומציעים לחולה כפית, כוס ודלי ומבקשים ממנו לרוקן אותה...."
"עכשיו, על פי האופן בו הוא מחליט לבצע את משימתו, אנחנו מחליטים אם לאשפזו או לו"
"אני מבין..." הגיב האורח, "בן אדם נורמאלי היה משתמש בדלי, שהוא יותר גדול מהכוס
והכפית..." "לא" (!) ענה המנהל. "בן אדם נורמאלי היה מוציא את הפקק...." "כעת אמור
לי מה אדוני מעדיף? חדר עם אפשרות לקבלת אורחים או בלי?" (מוקדש לכל אלו שחשבו על
הדלי...)