Re: [vbs2] ny lektion 13A-2 Birgit

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Dec 2008 01:15:45 +0100

:-)

Ja ibland kan det bli lite för mycket att hålla ordning på när det är nya saker
på gång.
Men det duger så bra med bara visibilityn här.
Filter kan du lägga till senare om du vill.

Men tänk på att du bara ska skriva in om det blir någon FÖRÄNDRING av bildens
visibility.
Är en bild osynlig och ska fortsätta vara det även i nästa sub så behöver inget
skrivas in.
Det händer ju inget.

:-)
Det finns några rader du kan ta bort här - och glöm inte att du startar med
alla 3 osynliga - så det kan du ta med i beräkningen också.

Men annars är det helt rätt gjort med bilderna inne i cellen så den biten är
helt korrekt.

/YRJA

>        Lektion 13A/2
>        Nå har jeg fjernet filteret og i steden bare lat bildene skite.
>        Det andre ble vist for innviklet for min lille hjerne.
>        Hilsen Birgit

> 16:55

16:55