From: "Ingelise" <ik@xxxxxxxxxxxxxxxx>
To: "vbs2" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, February 03, 2007 8:32 PM
Subject: [vbs2] besked

Kære Katarina og YRja.
Jeg har efter længere tids overvejelser besluttet at holde en pause. jeg har
ikke hverken overskud eller motivation til at gennenmføre i øjeblikket. jeg
har i lang tid døjet med forskellige sygdomme og jeg trænger til at holde
fri for opgaver så jeg kan blive frisk igen.
Jeg håber meget jeg kan starte igen til efteråret på lektion 17.
PS jeg vil meget om en vil sende mine gamle opgaver fra første del
kh
Ingelise