Re: [vbs2] Zoom-sidan

  • From: "Yrja Winbladh" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Jul 2009 21:53:43 +0200

Japp - jag ser att det är felaktigt hänvisat till VBScript/Zoom - men det
ligger under Style/Zoom - ber om ursäkt - det är mitt fel när jag skulle skriva
in hänvisningarna.
Tyvärr är ju MSDN-sidan borta - vet inte varför men nu för tiden kan man ju
använda ett inbyggt zoom i IE - allt rör sig framåt o det är en konst att
försöka hänga med lite iallafall.
Hade ju varit kul att kunna visa lite exempel.
Men så är det!!

Tack för att du såg och påpekade detta.

Lycka till med att prova på.