Re: [vbs2] Till er alla/Ami

  • From: "Yrja Winbladh" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Dec 2008 13:54:57 +0100

Ja det är inget roligt alls är man saknar energi - då spelar det ju ingen roll hur mycket vilja man har.

Ja jag njuter - hon är sååååå underbar.
Just nu är jag barnvakt men hon har fått både banan och välling så nu är hon nöjd och nu går hon omkring i sin gåstol så jag hinner kolla lite mail.

Hej Yrja
Ønsker dig en rigtig god uge hos dit barn og barnnebarn ...
Håber så at jeg er kommet så meget til kræfter at jeg er aktiv igen inden du
er hjemme
energien er simpelthen på nul i denne tid .. i al fald når det gælder om at
tænke og være aktiv
kram fra Ami
----- Original Message ----- From: "YRJA på VBScript.dk" <yrja@xxxxxxxxxxx>