[vbs2] Re: [vbs2] Re: [vbs2] Tidsnöd!!-- INGEMO

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Mar 2009 00:20:53 +0100

Hej!

Tack än en gång för att ni är så tålmodiga.
Jag kommer säkert inte att hinna med kursen denna termin utan får fortsätta nästa termin också.

Hoppas att du kan ta dig tid med din bok nån gång för det är roligt - även om jag tycker det är svårt. Och min bok är jättedålig tycker jag - man får leta på andra ställen - på nätet och fråga lärarna om råd och testa själv - det lär man sig mycket på. Så visst kan du fråga mig den gång du sätter igång - om du känner att du behöver lite dåliga råd.
:-)

Men nu ska jag försöka att komma ifatt mig lite med era uppgifter.
Sakta men säkert heter det ju!

Jamen Yrja! Klart att du ska göra dina uppgifter i Flash!!! Vad roligt att
höra att du lär dig det! Jag köpte en bok för länge sen och hade tänkt
försöka lära mig. Den hette "Flash ActionScript i ett nötskal" men jag kom
inte längre än till denna impulshandling med att köpa boken :)) för sen
började jag med mailmallar och på den vägen är det *s* Skulle jag nån gång
försöka mig på det så är det ju bra om du kan det så jag kan få lite råd
.)))) Men VBScript är svårt nog så vi får väl se om jag någonsin kommer så
långt som till att lära mig Flash. Hur som helst, tag dig tid! Och njut av
din kurs!! Och inga samvetskval för vår skull för det krävs ju övning,
övning och åter övning innan man riktigt kan VBScript så nog har vi fullt
upp med detta.
Kram!!
Ingemo