[vbs2] Re: [vbs2] Re: Yrja [vbs2] Re: [vbs2] Le ktion 11 C som ser lite annorlunda ut från Åsa

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 28 Dec 2008 23:50:39 +0100

Du behöver inte ha samma bredd på borderna på de olika tbellerna - men inte växla storlek på en och samma tabell.

Det är då det blir förändringar ju i placeringarna och tabellernas storlek!
:-)
Så visst kan ena tabellen ha 2 px och den andra 4 px - men växla bara färgen och stilen - inte bredden.

Nyvaken, somnade som en stock i soffan och vaknade nyss men är lika trött
ännu =))
Sova snart igen och rätta i morgon
men jag ville bara fråga ang bordern som jag har olika storlekar på.
Jag ska alltså ha samma storlek på bordern på alla tabeller?
Är väl lite för trött för att fatta nu men det blir kanske bättre när jag
fått i mig lite kaffe till morgonen.
Tar jag det nu så somnar jag väl inte förrän till morgonen. *ler*

Kram Åsa

----- Original Message ----- From: "YRJA på VBScript.dk" <yrja@xxxxxxxxxxx>