Re: [vbs2] Lektion 19d - Eva/Yrja

  • From: "Katarina Johansson" <katarina@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Feb 2007 16:38:16 +0100

bilden-sträckan/samma siffra.
Katarina
----- Original Message -----
From: "Eva Ö" <eva@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, February 11, 2007 12:28 PM
Subject: Re: [vbs2] Lektion 19d - Eva/Yrja

Hej!
Det är klart att jag vill få bilderna att komma i mål samtidigt men jag
förstår inte riktigt hur jag ska göra.
Jag hittade ett script på special som Nora gjort men det såg ju
jättekrångligt ut.
Ska man ha med både startposition och slutposition på båda bilderna och
subtrahera och addera dessa värden???

/Eva