[vbs2] Re: [vbs2] Lektion 11 C med ändring på små bildernas top-placering från Åsa

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Dec 2008 17:04:57 +0100

Jo det ser bra ut - dom placeras så fint så.

Givetvis vill vi att även cellpadding och cellspacing i de olika tabellerna ska finnas med här också eftersom det kan ge dramatiska storleksändringar om dom förändras.

Petigt, petigt, petigt!!
Hoppas att du så småningom uppskattar att vi visar på vad som kan bli fel - för givetvis ser det jättefint ut nu - i just den här mallen - - men gör du en så liten sak som att byta bild kan resultatet bli något helt annat.

/YRJA

      Hej igen!
             Lektion 11 C med lite ändringa
             i top-placeringen av
             småbilderna.
             Skrev fel igen ang lektion 12
             det ska ju inte var A utan B.
             Jag såg när jag tittade på
             lektion 13 att det kommer det
             där med relativ och absolute
             placeringen.
Flyttade ner tabellerna så dom ligger 50px ner men det inte hur den ser ut hos dom som har mindre skärm än vad jag har. Fast stjärnorna kanske blir för stora för att se allt som är med.
             Jag hoppas i alla fall att det stämmer för dom också.
             Kram Åsa
             Ser du stjärnan i det blå...