[vbs2] Re: [vbs2] Lektion 11 A med ändrad top-positione ring på småbilderna från Åsa

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Dec 2008 16:53:47 +0100

Hej Åsa!

Mycket, mycket bättre.

Ser att det jag trodde bara var cellspacing är både cellspacing och cellpadding -
- givetvis måste dessa värden också finnas med i uträkningen -
- nästa användare kan ju sätta helt andra och större värden på de här ställena så då kan placeringen bli helt galen om dom inte finns med.

:-)

Som sagt - annars jättebra!

/YRJA

VBS Lektion 11 A2
     God morgon!
     Lektion 11 A.
     Ändrat top-positionen på småbilderna och placerat
     i body med padding-top.
Ja, den andra med vattnet skulle ju vara lek 12 A som jag skrev fel på.
     Kram Åsa