Re: [vbs2] Ingemo Uppgift19-A

  • From: "Ingemo" <ipo@xxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 Jul 2009 19:30:58 +0200

Uppgift 19-A Mars 2009Hej Yrja!
Det är ingen brådska med rättningen för jag har fullt upp här. Jag har varit
några dagar i Blekinge och så har det blivit lite dagsutflykter och lite fler
blir det väl den här veckan. Ska bl.a försöka ta mig till Öland och titta på
fotoutställningen i borgen i Bornholm. De har ju lovat bättre väder så
förhoppningsvis blir det lite sol o bad också den här sommaren :)) Hoppas kan
man ju i alla fall *s*
/Ingemo