[vbs2] Re: Ingemo [vbs2] Re: [vbs2] Lektion 20 c från Åsa en gång till utan scrollbar nedtill i textboxen

  • From: "~~*~~Trollet~~*~~" <trollet@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Mar 2009 14:48:35 +0100

Jag kommer inte ihåg om jag har rättat lektion 17 b eftersom jag inte visste vad det var.

Men var det bara att jag skulle sättta in dom utan marginal?

Jag försökte spara allt som fanns genom att gå in i Microsoft-mappen men det gick inte att kopiera det som fanns i inkorg och det skulle ta för lång tid att spara ner alla mailen som jag hade. Kunde ju inte komma in i felsäkert läge ens.
Och när jag skulle öppna en mapp så slutade utforskaren fungera.

Samma sak hände i förrgår och jag tänke "katten också, ska det börja igen" men i den mappen hade jag bara bilder jag hade hämtat på internet och dom hete namn%20namn och så vidare, som det blir när man har mellanslag i namnen, så jag öppnade dom i ps och döpte om dom och sen fungerade allt normalt igen.

Kram Åsa

----- Original Message ----- From: "Ingemo" <ipo@xxxxxxxxx>