[vbs2] En info ( der er musik på, og den skal ikke rettes ! ! ! ! ! !)

  • From: "Lassen" <janton75@xxxxxxx>
  • To: "VBS-script" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Dec 2008 09:35:48 +0100

X-masKære Yrja!
På grund af juleforberedelser, bryllup (en veninde skal giftes) og en stor
fødselsdag (min tante fylder 75 år denne kommende weekend her). Familiebesøg
fra Grønland og så naturligvis mit job ~ har jeg ingen overskud, fantasi eller
tid til at sidde stille og koncentrere mig om script-skrivning og
scripts-læring. Jeg håber det er ok, at jeg pauserer til efter julen?

Jeg ønsker jer alle en dejlig advents - tid.
Mange venlige hilsenr fra
Janella

GIF image

JPEG image