[uppsalapendeln] Priser 63 kr enkel resa: Svar från SJ

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 May 2004 13:32:51 +0200

SJ: s svar angående smyghöjningar av priset:

[uppsalapendeln] VB: Re: 63 kr enkel resa
From: Pamela Davidsson <pamela.davidsson@xxxxxxxxxxx>
To: "uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx" <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
Date: Mon, 3 May 2004 19:19:00 +0200
Hej,
tror att Evas svar bara kom till mig, så jag skickar det vidare.

Nu lyckas SJ/TIM verkligen förvirra.
Eva upptäckte en höjning för någon vecka sedan (nångång 27/3-9/4) medan jag
upptäckte den idag.
I förra veckan (29 april kl 14.51) betalade jag 62 kr för en enkelresa
Sthlm-Uppsala andra klass med TIM-pling-kort. Idag kostade den 63 kr.

Vad håller de på med ???

Pamela Davidsson