[teaterlaget] Ad: [teaterlaget] Invitasjon Medlemsmøte og sommerfest tirsdag 12. juni...

God morgen

Jeg vil gjerne være med, men har et lite forbehold, mye skjer om dagen -
kanskje om natten - jeg kommer hvis det passer - dersom jeg ikke dukker
opp kan dere spise opp min mat på min bekostning :)
uansett jeg gleder meg til å være sammen med dere igjen !!!

hilsen Nina , snart bestemor :) [ reserve fødselshjelper]

med hilsen
Nina Søia
systemkoordinator
tlf. 32866326  mobil  48166326
nina.soia@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tenk på miljøet før du skriver ut denne mailen!

Fra:    "Mona Botner Nilsen" <mona.botner.nilsen@xxxxxxxxx>
Til:    teaterlaget@xxxxxxxxxxxxx
Dato:   23.05.2012 22:47
Emne:   [teaterlaget] Invitasjon Medlemsmøte og sommerfest tirsdag 12.
juni...
Sendt av:       teaterlaget-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Kjære alle medlemmer i Teaterlaget

Vi ønsker å invitere alle teaterlagets flotte medlemmer til medlemsmøte og
sommerfest på Persløkka tirsdag 12.juni kl. 18.30.

Vi gjør som vanlig: Vi ordner maten og du ta med drikke selv. Vi ordner
med god mat og bestiller fint vær!  (Vi anbefaler at du også putter
myggspray, sitteunderlag og varme klær i sekken.)

Kvelden blir, som Arve nevnte i sin mail.
Vi starter med medlemsmøte på eksotiske Persløkka kl. 18.30.
Etter møtet gjør vi det enda mer eksotisk med å tilfredstille smaksløkene
med et spanskinspirert tapas måltid.

Sammen tar vi på denne måten farvel med vinter og vår og hils sommeren
velkommen sammen med likesinnede (og likegalete) venner i Teaterlaget
12.06.2012.
For denne flotte kvelden må du kun betale 150kr. Meld deg på med å svare
på denne mailen.

Teatralske hilsner fra

Mona, Svein og resten av gjengen i styret.

JPEG image

JPEG image