[talks-uk] använda hemta utan att ladda ner ovi ?

  • From: "Bardia Zakeri" <bardiazakeri@xxxxxxxxx>
  • To: "Lars Billgren" <lars.billgren@xxxxxxxxx>, <mobilespeak@xxxxxxxxxxxx>, <talks-uk@xxxxxxxxxxxxx>, <talks@xxxxxxxxxxxx>, <hacker@xxxxxxxxxxxx>, "Apple VoiceOver" <vo@xxxxxxxxxxxx>, <jaws@xxxxxxxxxxxx>, "AbdolAmir Banisaeid" <saedjan@xxxxxxxxx>, Joachim Kåhlman <joachim.kahlman@xxxxxxx>, Joakim Nömell <joakim.nomell@xxxxxxx>, "Tony Bernedal" <Tony.Bernedal@xxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Jun 2010 15:02:47 +0200

hej!
jag har nokia n95 och 5320 .
nu de min n95 jag menar.
i hämta!
så  frågar den efter uppdatering och jag har uppdaterat engång    förut och
testat ovi  fungerar inte bra med talannpassningar.
men när jag tog bort den igen och hade hemta! så frågar den efter uppdatering
igen  fast jag raderat den även när jag trycker på  uppdatera lista vilken
lösning finns?
vad kan man göra ?