[sut-foss] برد ،بروشور وچند چیزدیگر

  • From: amirhp <ah.hosseini1372@xxxxxxxxx>
  • To: sut-foss@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 20 Apr 2012 12:29:35 +0430

سلام

۱.سریع‌تر یه فکری به حال برد بکنید چون فکر می‌کنم اصلی‌ترین بخش فعالیت ما رو تشکیل می‌ده برای آشنا کردن ناآشناها با لینوکس و مسائل مربوط.

اگه کمکی از کسی بر میاد سریع‌تر مشخص بشه و اینکه اصلا به چه چیزهایی نیاز داریم.

۲. قرار شد نشریه یا بهتر بگم سری بروشورهای صدای لینوکس رو تو سایت کنار رایانه‌هایی که روشون لینوکس نصبه بذاریم، چی شد؟

۳. متاسفانه من یکشنبه ۱۲ تا ۲  امتحان دارم و نمی‌تونم کامل تو جلسه حضور داشته باشم. چیزی برای ارائه ندارم.

۴. تو جلسه‌ی هفته‌ی بعد که بشه ۳ اردیبهشت چه اتفاقایی قراره بیفته؟

با تشکر

امیرحسین حسینی‌پژوه:)