[steg1] VB: SV: SV: SV: SV: SV: SV: Din föreläsning

  • From: <per.bergman@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <steg1test@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Sep 2010 07:58:04 +0200

Hej
Dessa kriterier skall ni alltså (se nedan) ha i åtanke när ni läser artiklarna.
/Per
Date: Mon, 6 Sep 2010 09:05:44 +0200
From: per.bergman@xxxxxxxxxxxxxx
To: billylarsson@xxxxxxxxxxx

Ja just det. Du kan koppla ett minne till datorn. jag hinner assistera innan
jag försvinner.
Har du åhörarkopior du vill att de skall ha kan jag maila ut filen om du
skickar den. De brukar sedan själva skriva ut åhörrakopiorna.

MVH/Per

        Date: Mon, 6 Sep 2010 09:01:38 +0200
        From: per.bergman@xxxxxxxxxxxxxx
        To: billylarsson@xxxxxxxxxxx

        Då vet jag precis. Vi möts i lobbyn 8.30

        /Per

                Date: Mon, 6 Sep 2010 08:36:31 +0200
                From: per.bergman@xxxxxxxxxxxxxx
                To: billylarsson@xxxxxxxxxxx

                Hej!
                Är du säker på hotellnamnet? Hittar inget sådant hotell i
Växjö. Har du en adress?

                /Per

                        Date: Mon, 6 Sep 2010 08:03:32 +0200
                        From: per.bergman@xxxxxxxxxxxxxx
                        To: billylarsson@xxxxxxxxxxx

                        Hej Billy
                        Jag har glömt hur det är bestämt. Ligger du över från
torsdag till fredag i Vö. Jag tror jag skrev att jag blivit inbordrad på en
utbildning. Jag räknar med att hämta dig vid hotellet på morgonen klockan 8.30
och lotsa dig till föreläsningssalen. Var det så vi bestämde?

                        /Per

                                Date: Mon, 30 Aug 2010 07:54:23 +0200
                                From: per.bergman@xxxxxxxxxxxxxx
                                To: billylarsson@xxxxxxxxxxx

                                Hej!
                                Låter bra jag skickar ut dem.

                                /Per

                                        Date: Fri, 20 Aug 2010 07:39:14 +0200
                                        From: per.bergman@xxxxxxxxxxxxxx
                                        To: billylarsson@xxxxxxxxxxx

                                        Ja vi gör det. De har en upgift på
detta avnsitt de fått av Gerhard.

                                        /Per

                                        Date: Tue, 17 Aug 2010 08:57:23 +0200
                                        From: per.bergman@xxxxxxxxxxxxxx
                                        To: billylarsson@xxxxxxxxxxx

                                        Hej!
                                        Hoppas din sommar varit skön efter allt
arbete med avandlingen. Minns änn disputationen och festen med glädje.
                                        Hockeysäsongen närmar ju sig, verkar ju
lovande än så länge. Bara inte Luoma hade givit sig på badminton och brutit
hälsenan, men kanske han har passerat sitt bästa.

                                        Gerhard pratade allmänt om evidens,
anknöt till de riktlinjer som kommit.

                                        Din medverkan tänkte jag mig som:

                                        1. Psykoterapiforskning. Trender,
problem etc.
                                            Om du vill kan jag ge dem uppgifter
att söka i databaser för diagnoser, om du vill skicka aktuella länkar.

                                        2. Din egen forskning tycker jag är
väldigt intressant för dem att få med sig en del om.

                                        Jag ringer dig vid tillfälle för att
höra dina synpunkter.

                                        Skickar med Gerhard OH.
                                        MVH/Per