[steg1] Om tentan

  • From: <per.bergman@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <steg1test@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Sep 2010 09:17:00 +0200

Hej!
Har förstått att det har uppstått missförstånd om tentan på
vetenskapsteoriavsnittet

Ni skall INTE göra någon översikt över forskning som är gjord på området. (KBT
för olika åldersgrupper)
Ni skall tänka er att NI skall forska på detta problem, och sedan diskutera
olika upplägg för att göra det på ett bra sätt. Natruligtvis får ni diskutera
detta med varandra i olika former men det är en individuell uppgift. Tydligen
har jag i ngt sammanhang sagt att den skall vara inne efter jul. Jag ändar
därför sista datum till den 17/1. En bra idé är att göra den klar till den
17/12 så får ni njuta av julskinkan i lugn och ro

Medsänder nu det klara schemat.
Dagarna med Marie K-S och Per Johansson är nu heldgar.

MVH/Per