[steg1] Information

Hej!
Här kommer en del information.

1. Schemat

    Schemat för vt-2010 är nu i stort sett klart. Jag tycker det ser väldigt
bra ut. Lokal är den vanliga

2. Handledningen

    Jag skickar handledningsgrupperna igen. Nu är det kompletterat med lokal
för handledningen.
    Det vå kamerorna som är beställda men ännu ej har kommit kommer att finnas
för bokning hos Betty-Ann Ohlsson
    sekreterare på Psykoterapienheten (gäller er som arbetar inom
vuxenpsykiatrin). Jag meddelar när kamerorna kommit. Det är bra om ni då
bekantar er med dem, så det inte blir panik den dag ni skall spela in.

3. Jag kommer att befinna mig på semester under tiden 6/1-21/1. Frågor under
den tiden får ni ställa till Mats Göransson.

Jag har säkert glömt något men då återkommer jag.

Annars
GOD JUL osv.
Per