[softwareproject] [SP] Tempo team/uren van anderen zien

Goedemiddag allemaal,

Ik had laatst het juiste team in tempo aangemaakt, namelijk
"Softwareproject", maar waarschijnlijk heb ik toen per ongeluk de
administratorrechten van de meesten van het team verwijderd, waardoor de
meesten niet alle uren van iedereen goed kon zien. Ik heb het nu weer goed
gezet, met als wijziging dat Dirk en testgebruiker niet meer in het team
zaten (dat was namelijk wel zo voordat ik het aan had gepast) (note: Dirk
is nog wel admin, dus hij kan wel alles zien). Via tempo kan er dus
makkelijk gekeken worden hoe iedereen met zijn uren zit, zonder dat Dirk en
testgebruiker in de weg staan. De uren aan de linkerkant zijn in sommige
schermen in het rood als er niet minimaal 3 uur per werkdag aan het
softwareproject is gewerkt (met uitzondering van de kerstvakantie, dat is
dus volgende week).

Om gelijk een kort overzicht te geven op de mogelijkheden van Tempo,
aangezien niet iedereen door heeft gehad hoe makkelijk alles van iedereen
te zien is zoals jij het wilt. Alles kan via de Tempo knop in Jira.

   - Linksbovenaan naast het plaatje kan je 'Timesheet' veranderen in
   'Worklogs' of 'Report', beiden zijn handig.
   - Naast 'Timesheet' kan je ook 'User' veranderen in 'Project' (handig),
   'Team' (handig) en 'Customer' (onhandig)
      - Als je op 'User' staat, kan je ook naar een andere gebruiker toe.
      - Bij 'Project' kan je per 'Version' en 'Component' bekijken wie
      wanneer hoeveel tijd heeft gewerkt.
      - Bij 'Team' zie je in één overzicht het totaal van wat iedereen
      gedaan heeft, met aan de linkerkant een rood cijfer als er niet genoeg
      gewerkt is.
      - In de balk boven de tabel kan je via het pijltje naar onder naast
   'Period' helemaal onderaan op 'Dates' klikken. Hier kunnen twee datums
   worden ingesteld als van en tot. Dit is erg handig om te kijken hoeveel
   uren iedereen heeft, door bij van 12/sep/2011 in te vullen en tot de dag
   van vandaag.

Renze