[SKRIVA] nordisk tävling

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 28 Mar 2012 13:35:03 +0000

Blev barnsligt förtjust när danska fanzinet Science fiction landat i min
brevlåda igår :)
Min lilla novell var ju med, tydligen  det enda bidraget på svenska i tävlingen
om framtidens superskurk (och framtida bestraffningssätt).
Nästa tävling kommer minsann att vara öppen även för svenska, norska eller
skandinaviska framtida kulturyttringar, se vidare
hemsidan:

http://www.sciencefiction.webbyen.dk/

KUL eller hur?!!!
/MVH pia lindestrand