[SKRIVA] SV: [SKRIVA] TV4-stjärna läser SKRIVA-stjärna

  • From: "Pebbles Karlsson Ambrose" <pebbles@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 May 2011 22:31:02 +0200

Ja, jättekul! Hon nämnde boken i en intervju med Radio Stockholm också. Jag
har fått mängder med respons! Hon är jättetrevlig. Jag bytte till mig hennes
bok Flickan från Paradiset (signerad så klart). Jag har läst hennes första
bok (En kvinnas resa), den är jättebra! Hon har skrivit tre böcker till.

Med vänlig hälsning Pebbles