[SKRIVA] SV: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] 2:a pris novelltävlingen: "Bortom Brahms"

  • From: Susanne Samuelsson <susanne.samuelsson@xxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Oct 2011 08:42:17 +0100 (BST)

(Läs inte detta om ni inte läst Bortom Brahms än.)
Vilken bra historia! Personligen älskar jag skräcknoveller(och filmer) där
saker verkligen går käpprätt åt helvete i slutet, och där protagonisten
kunnat förhindra det om hon bara...
Det ligger även en Eraserheadaktig ångestfylld känsla över berättelsen,
Majsan verkar inte särskilt lycklig ens innan monitorn kommer in i hennes liv.
  Mycket spännande och välskrivet kort sagt! Och så sorgligt när bebisen i
monitorn plötsligt är glad...
Jag har bara en liten undran: Varför säljer alla kvinnor monitorn vidare?
Susanne