[SKRIVA] SV: Re: SV: Re: Fantastiknoveller till Ungern?

  • From: Susanne Samuelsson <susanne.samuelsson@xxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Oct 2011 16:40:40 +0100 (BST)

Det stämmer Ahrvid, jag har inte varit med på SKRIVA-listan förr, men nu när
man vunnit och allt vill jag så klart vara med i det här trevliga gänget :).
Jag har mejlat Cristian från Rumänien angående en engelsk översättning av Tåg,
så får vi se hur det blir med det. Det vore intressant att höra om fler av
deltagarna gjort samma sak? /Susanne