[SKRIVA] RE: [SKRIVA] sär skrivningar

  • From: håken eklund <doghead@xxxxxxxxxx>
  • To: e-skriva-lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Oct 2011 16:33:11 +0200

haha. ja. det är enm ständigt het potatis. imorgon och istället är egna ord
tycker jag och ska skrivas ihop. imorgon är dock slamkrypare. jag skulle
skrivasåhär: kommer du och hälsar på imorgon? MEN samtidigt skulle jagskriva "
I morgon kommer jag & hälsar på." själv stör jag mig på att folk "utnyttjar"
allt istället för att "nyttja" - håkan